2012-11-12

Hann inte blogga igår kväll, kom hem sent och hade haft en hel del att göra. Hjälpte en kompis att flytta över sin häst till samma stall som mig, så vi gick en 2 kms promenad i mörkret med hennes bebishäst! Tror både horsie och jag sov vääääldigt gott sen. haha... Så kul att ha dom i samma stall, nu är det ju inte ofta man lyckas synka och va samtidigt i stallet, men någon gång ska man väl lyckas med det iaf :-)
 
Jag var helt solo när jag kom till stallet så jag passade faktiskt på att göra något som Amex tycker är väldigt kul - Löshoppning. Byggde bara upp en väldigt enkel löshoppningsbana med bara ett hinder, blev ett räcke den här gången, men lika glad för det var Amex och hoppade med bravur :-)
 
Har filmer ifrån hoppningen som jag ska klippa ihop ikväll. Just nu får ni nöja er med en screen shot :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0